|
|
|
|
|
|
|
|
GNRVahland
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 11 Februari 2012, 21:50:04 » |
|
Chinese Democracy was gekoppeld aan dat intro...en dat intro was The General. De koppeling is er nog steeds maar het was nog iets te vroeg voor The General. De tour is nog maar net begonnen....ze zijn nog aan het opwarmen. Later in de tour volgt The General / Chinese Democracy...back to back heet dat geloof ik. Hopelijk al in New York maar anders vast in Rotterdam 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GNRVahland
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 12 Februari 2012, 11:23:53 » |
|
Chinese Democracy was gekoppeld aan dat intro...en dat intro was The General. De koppeling is er nog steeds maar het was nog iets te vroeg voor The General. De tour is nog maar net begonnen....ze zijn nog aan het opwarmen. Later in de tour volgt The General / Chinese Democracy...back to back heet dat geloof ik. Hopelijk al in New York maar anders vast in Rotterdam  Nogal een hoop wijsheden, waar zijn die op gebaseerd?  Kwam allemaal uit mijn duim....en hart. Ik vind het jammer dat ChinDem niet gespeeld is en heb om mezelf te troosten maar een verklaring gezocht. The General schijnt echt te zijn en een koppeling aan Chin Dem is niet zo gek natuurlijk. Verder is het nergens op gebasseerd maar als we er nu allemaal sterk in gaan geloven of voor gaan bidden/Tweeten/spammen/whatever dan worden we misschien beloond !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|