Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 Juni 2017, 02:54:57
Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren
Nieuws:

+  Dutch Democracy
|-+  Algemeen
| |-+  Guns N' Roses (Moderator: bushka)
| | |-+  Guns N' Roses Flipperkast te koop!!
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Guns N' Roses Flipperkast te koop!!  (gelezen 690 keer)
Kiki
On a mission....
Administrator
YaBB God

« Gepost op: 29 Mei 2017, 11:48:03 »

De meesten van jullie weten dat ik altijd een grote collector ben geweest van GN'R spulletjes en wat ik nooit had gedacht moet nu toch gaan gebeuren, de flipperkast ga ik met pijn in mijn hart verkopen...

Maar uiteraard niet aan zomaar iemand, ik wil wel dat hij weer bij een echte fan terecht komt die hem net zo gaat koesteren als ik al die jaren gedaan heb.

Ik kan hier helaas geen foto's plaatsen (heb nog steeds mijn ouwe trouwe Nokia zonder camera) maar ik neem aan dat jullie als echte fan allemaal wel weten hoe die geweldige kast eruit ziet.
Natuurlijk kun je hem bij mij thuis spelend zien voordat je hem koopt. Hij is in een prima staat en als je hem op vol volume zet raad ik je wel aan om eerst de ramen open te zetten omdat ze er anders weleens uit zouden kunnen vliegen  Wink

Hij heeft altijd bij mij in de woonkamer gestaan maar wegens omstandigheden kan dat nu niet meer en dan zou ik hem ergens in een verloren hoek of opslag moeten plaatsen en daar zal hij niet beter van worden en dat is eeuwig zonde.

Er zit ook nog een unieke GN'R barstool bij, je moet natuurlijk wel in stijl kunnen spelen nietwaar  Cool

Heb je interesse, stuur me een PM (ik kan niet altijd accuut reageren so be patience!) of mail me op kiki@gunsnroses.nl 

« Laatste verandering: 30 Mei 2017, 22:08:45 door Kiki » Gelogd

Unless your a hemmerhoid, get off my ass!
Kiki
On a mission....
Administrator
YaBB God

« Antwoord #1 Gepost op: 30 Mei 2017, 22:09:05 »

Ondertussen heb ik wel foto's, krijg ze hier alleen niet geplaatst want ze zijn te groot. Je weet hoe je me kunt bereiken dan stuur ik ze wel op een andere manier Smiley

RocketQueenGNR
Axlholic
Global Moderator
YaBB God

Geslacht: Vrouw

"Not In This Lifetime"

« Antwoord #2 Gepost op: 02 Juni 2017, 21:54:02 »

Als ik er plek voor had, dan wist ik het wel!

2002: Hasselt. 2006: Nijmegen. 2010: Antwerpen, Arnhem. 2012: Rotterdam, Monchengladbach, Graspop. 2017: Werchter, Nijmegen
Kiki
On a mission....
Administrator
YaBB God

« Antwoord #3 Gepost op: 08 Juni 2017, 19:48:39 »

Gooi je de tv er toch gewoon uit. Als je die pinball hebt, heb je geen tv meer nodig!  Wink

RocketQueenGNR
Axlholic
Global Moderator
YaBB God

Geslacht: Vrouw

"Not In This Lifetime"

« Antwoord #4 Gepost op: 09 Juni 2017, 15:52:34 »

Tuurlijk, mijn mannen zullen het daar zeker mee eens zijn.  Tongue

2002: Hasselt. 2006: Nijmegen. 2010: Antwerpen, Arnhem. 2012: Rotterdam, Monchengladbach, Graspop. 2017: Werchter, Nijmegen
Kiki
On a mission....
Administrator
YaBB God

« Antwoord #5 Gepost op: 14 Juni 2017, 15:31:22 »

Tuurlijk wel, denk je dat die niet willen flipperen?  Wink En de tv kan altijd nog op de slaapkamer toch?  Cool

Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte