Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07 September 2010, 04:57:24
Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren
Nieuws:

+  Dutch Democracy
|-+  Muziek
| |-+  Downloads (Moderator: reckless)
| | |-+  Paradisecitytracker .com
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: Paradisecitytracker .com  (gelezen 4153 keer)
KRAMER
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: 26 Juli 2007, 20:23:27 »

Ik heb slecht nieuws de fout ligt niet bijmij je bent heel kortzichtig in dit wereldje als je het zo bekijkt alles hangt vast op vertrouwen.voor mij is dat ook het belangrijkst vertrouwen.als ik iemand dus niet kan vertrouwen dan zet ik daar een streep onder begrijp je dat? ik ben een persoon je bent voor me of tegen me...dat is absoluut een slechte eigenschap dat wil ik zeker onderstrepen maar zo zit het wel.de tegenpartij wist wat voor extra druk erbij mij lag op deze set en ik heb hem met klem benadrukt dat ik het groene licht zou brengen voor het uitbrengen van de set.dus als je hem dan op een dvdguide zet is dat puur het uitlokken van de tapers whishes.ik heb dat ook duidelijk gemaakt.leg me nu aub niet uit dat ik met diegene waarmee ik deze set heb gedeeld moet uitleggen wat er fout kan gaan met het naar buiten brengen van zoiets ten koste van menselijke vertrouwens.jullie gaan over lijken ten koste van het uitbrengen van dvds je omschrijft het zelf als moeilijk doen van de tapers van een show.dat is heel kortzichtig deze show zou namelijk over 10 dagen op 3 trackers gedeeld worden omdat al zeker 14 andere mensen deze dvds hadden.punt is alleen dat nu mijn zeer goede relatie met de taper van de show waar ik meerdere andere projecten mee doe nu ernstig beschadigd is ik heb ook ongeveer een jaar gewacht met die show ook maar aan 1 persoon te delen omdat ik dus dacht dat die het nu wel begrepen had en er gewacht moest worden. ik vind en vind nog steeds dat het plaatsen van meerdere screenshots en playlist van deze set op de dvdguide puur een treiterij is vankijk ik heb hem ten opzichte van de taper maker van de dvd en de andere fans die deze set zo graag zien.dit is de reden dat ik de stekker uit ONZE server heb getrokken.en wij gaan zeker niet helpen om jullie te voorzien van backups nee! ik zou zeggen succes ermee.dram lekker door jullie zijn op ramkoers!! keep on going.voor mij is het genoeg zo.ik ben er klaar mee wij gaan mischien als ik er zin ik krijg en dat zal niet snel zijn wel iets nieuws verzinnen.ik weet in iedergeval weer hoe de zaken ervoor staan. Succes!
Jarl
Jr. Member
**

Dit forum is het helemaal !

« Antwoord #16 Gepost op: 27 Juli 2007, 13:04:13 »

mag ik niets meer zeggen?
waarom delete elke reactie die ik op jou actie geef?

Johan

Michelle__Rose
Newbie
*

Geslacht: Vrouw

SPY´S

« Antwoord #17 Gepost op: 27 Juli 2007, 20:09:37 »

is er nog een manier om me aan te melden bij de tracker?

krijg een fout melding als ik op de link klik ....

Life is like a rollercoaster, you never know if you´re gonna puke, get hurt or die.
Fransman
Jr. Member
**

Geslacht: Man

Chinese Democracy

« Antwoord #18 Gepost op: 27 Juli 2007, 22:13:15 »

Euhm...

waarom wordt alles afgereageerd via dit topic??

Als jullie onderling problemen hebben, vecht dat dan aub. met elkaar uit, zonder dat wij alles kunnen lezen.

Michelle__Rose
Newbie
*

SPY´S

« Antwoord #19 Gepost op: 27 Juli 2007, 22:17:10 »

Ik weet niet waar je t over hebt  Roll Eyes

Waarom kunnen we niet gewoon allemaal wat relaxer zijn, en proberen het gezellig te houden.

Greetz to you Fransman ... relax  Grin
« Laatste verandering: 27 Juli 2007, 22:24:01 door Michelle__Rose » Gelogd

Life is like a rollercoaster, you never know if you´re gonna puke, get hurt or die.
@pestaartje
Jarmo's Superior
Global Moderator
YaBB God

« Antwoord #20 Gepost op: 28 Juli 2007, 08:56:52 »

is er nog een manier om me aan te melden bij de tracker?

krijg een fout melding als ik op de link klik ....
We zijn ff op zoek naar een nieuwe server, zodra we die hebben gevonden zijn we weer online!

en Fransman, ik had alleen maar bovenstaande mededeling gedaan zodat leden weten waarom de site onbereikbaar is, gunnershome vond het nodig mij aan te vallen, en dat laat ik nooit onbeantwoord.

FUCK OFF!!!
Tourlijstje tot nu toe:
31 Augustus Belfast
01 September Dublin
04 September Rome
05 September Milan
03 Oktober Holland
KRAMER
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: 28 Juli 2007, 10:47:12 »

hahahahaha wat een praat!
Fransman
Jr. Member
**

Geslacht: Man

Chinese Democracy

« Antwoord #22 Gepost op: 31 Juli 2007, 00:55:01 »

Ik weet niet waar je t over hebt  Roll Eyes

Waarom kunnen we niet gewoon allemaal wat relaxer zijn, en proberen het gezellig te houden.

Greetz to you Fransman ... relax  Grin

Met jou kan ik praten  Grin
@pestaartje
Jarmo's Superior
Global Moderator
YaBB God

« Antwoord #23 Gepost op: 16 Augustus 2007, 18:26:15 »

voor nu kunnen jullie terecht op www.tracker.gunsnroses.us.

FUCK OFF!!!
Tourlijstje tot nu toe:
31 Augustus Belfast
01 September Dublin
04 September Rome
05 September Milan
03 Oktober Holland
KRAMER
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: 17 Augustus 2007, 12:19:34 »

Van het weekend lanceren wij (some1 en ik met behulp van een hele reeks liefhebbers) een nieuwe tracker. zogauw we klaar zijn zal ik de link bekend maken.zal denk zat/zondag worden.
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte