Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
09 September 2010, 13:01:32
Nieuws:
Dutch Democracy
Muziek
ConcertAgenda
(Moderator:
Tino
)
Reviews door DD leden
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
« vorige
volgende »
Pagina's:
1
[
2
]
3
Auteur
Topic: Reviews door DD leden (gelezen 3751 keer)
Kiki
On a mission....
Administrator
YaBB God
Re:Reviews door DD leden
«
Antwoord #15 Gepost op:
31 Juli 2003, 19:16:51 »
Review Doro door Richard:
Een review.......even nadenken hoor......is al weer bijna 2 weken geleden.
Kwamen daar eigenlijk veel te laat binnen. Het voorprogramma speelde net hun laatste nummer.Dit was Messiah's Kiss trouwens als iemand dat iets zegt.
De Biebop was bomvol en omdat we zo laat waren stonden we helemaal achteraan aan de bar (ook niet verkeerd).
Toen Doro begon zij we wel iets naar voren proberen te komen maar zaten al gauw vast.
Was wel een puik optreden.Beste nummer vond ik All we Are.
Gewoon lekkere rock allemaal.
Was goed te horen dat doro al wat ouder wordt. Ze hijgde nogal tussen de nummers door. Ziet er trouwens nog steeds goed uit voor haar leeftijd.
Na afloop reden we terug naar huis. Maar omdat het daar in België zo lekker aangegeven staat reden we binnendoor en kwamen midden in Antwerpen uit. Terugweg duurde dus twee keer zo lang als heen. Ach ja .....zie je weer eens wat van België.
Unless your a hemmerhoid, get off my ass!
Kiki
On a mission....
Administrator
YaBB God
«
Antwoord #16 Gepost op:
22 Augustus 2003, 21:11:36 »
Wil je echt niet weten geloof me, maar mocht je nog steeds benieuwd zijn dan zou ik zeggen kijk ff op de site:
www.zomerfeest-gorinchem.nl
en als je er dan nog niet genoeg van hebt:
http://www.gaan-en-staan.nl
en daarna niet gaan klagen, ik heb je gewaarschuwd!
Seb
Ellebooglikker
Sr. Member
It isn't me!
«
Antwoord #17 Gepost op:
22 Augustus 2003, 21:45:44 »
mmh, teaser was aardig goed, nog cdtje van gekocht toen we ze nadat sita had gespeelt zagen staan, effe mee staan praten, ze herkende kiek meteen
voor de rest, jah.. marijke vond Gerad Joling tog wel best leuk
of was het de hoeveelheid drank
maar was wel telkens gezelig... uhm, korte review zeg, ben alles al wee zo een beetje kwijt over het zomerfeest.. maar goed ook
how do you keep hope
when you know theres only death left
how do you keep fighting
when you know that you don't have long to go
Kiki
On a mission....
Administrator
YaBB God
«
Antwoord #18 Gepost op:
11 September 2003, 11:40:24 »
Huntenpop 2003 door Tag:
Citaat van: tag op 07 September 2003, 14:48:18
Onverwachts een dagje huntenpop in het plaatsje Varsevelder. Dat was wat mij te wachten stond toen ik vrijdagavond terug kwam van mijn stage. De gehele zaterdag genieten van de meest uit één lopende bands. Rond 1 uur stonden we dan op het terrein. Een beetje rond gelopen langs de diverse kraampjes, alleen niet veel soeps gezien. Er waren 5 tenten op het terrein waar de bands in speelden. De veldhunten tent was volgens mij het hoofdpodium, ijsselhunten podium was het daarna grootste podium, daarna kwam de hester tent. En dan de twee tenten met als eerste de vianentent hier speelde pas beginnende bands die prijzen hadden gewonnen en als ware werden beloond met het spelen op een festival. En als tweede de heinekentent, hier speelde diverse coverbands. De eerste band die we hebben gezien speelde in de heinekentent het was de band
Hot leggs
Dit was een coverband van Tina Turner, en het was echt net of Tina Turner zelf stond te spelen, de zangeres had precies dezelfde stem en ook de moves en het haar waren hetzelfde. Het kleine tentje waar ze speelde zat echt tot de nok toe vol, dus als er iemand een keer de kans krijgt om deze geweldige coverband te zien, echt een aanrader.
Daarna zijn we naar ongetwijfeld het hoogtepunt van de dag geweest in de hestertent hier speelde de
L.A. Doors
Deze band had ik ook al bewonderd op bospop, maar ik kan er gewoon geen genoeg van krijgen. Deze band heeft zo griezelig veel weg van de echte doors, dat kan ik met geen woorden beschrijven. De band kwam op en ze waren volgens mij allen niet helemaal zuiver meer haha, maar dit ging niet ten koste van de muziek. De zanger klom op een gegeven moment op de boxen die bij ons voor stonden, en hij ging daar een nummer op zingen, het was een geweldig gezicht, want hij probeerde op te staan maar dan raakte hij het tentdoek haha. Toen hij klaar was met zijn nummer gooide hij de microfoon op de grond en zwaaide via een stalen buis terug op het podium. Toen liep hij naar een kaars en pakte een pakje met sterretjes, die hij aanstak, toen liep hij naar het publiek en klom zo over het hek heen en liep het publiek in met die sterretjes die hij uitdeelde. Dat vond ik echt een hoogtepunt haha. Toen klom hij het podium weer op pakte een boek met gedichten van volgens mij Jim Morrison die hij begon voor te lezen. Een tijdje later pakte hij een fles whisky en begon weer te zingen, ondertussen gaf hij de fles aan het publiek die het natuurlijk in een noodtempo opdronken haha. Deze band is zowel muzikaal als show geweldig. Dan bedoel ik niet dat je meteen een megashow krijgt, maar gewoon de kleine dingen zoals het voorlezen van gedichten overtreffen vuurshows van menig band. Ze spelen rond kerstmis weer in Nederland, dus voor mensen die interesse hebben.
www.la-doors.com
Na de La doors zijn we naar de ijsselhuntentent geweest hier speelde
autumn
Ook deze band was erg goed, ze speelde hard en de vocaal was ook helemaal geweldig. Ik vond het erg sympathieke mensen ze zochten op een leuke manier contact met het publiek. En wat me ook opviel dat ze later gewoon tussen het publiek liepen, ze zijn nog gewoon zichzelf, geen sterallures.
Na deze band zijn we naar de hestertent gegaan, en daar speelde
Subway to sally
Deze band was helemaal geweldig!!! Ze gebruikte ook diverse middeleeuwse instrumenten en violen enz. Ze maakte gothicmetal als ik het goed heb. De muziek was echt geweldig!!! Daarbij was de show ook niet mis!!! Er werd met vuur gespuwd en op de achtergrond zag je een vleermuis waar de vleugels van in en uit elkaar gingen. Voor mensen die hier in geïnteresseerd zijn:
www.subwaytosally.com
Na deze band zijn we weer naar de heinekentent gegaan om de
Red hot chilli Rippers
Te bewonderen, ik vond ze best goed, al kende ik geen enkel chilli pepper nummer die ze speelde, dus daar was ik ook al vrij snel op uitgekeken. De looks waren wel super. De heren waren vreemd of nauwelijks gekleed haha. Het was een raar bij elkaar geraapt zooitje haha. Maar wel leuk.
Hierna zijn we naar veldhuntentent gegaan om de geweldige Nederlandse band
Green lizard
Te bewonderen. We stonden op de eerste rij in het midden. Deze band is erg goed, heerlijk gitaarspel, geweldige drum, en prachtige zang. Dit was bovenal 1 van de betere bands van de dag. Er was iets enorm grappigs gebeurd nadat de band klaar was met spelen wilde de de gitarist Brian een fles water in het publiek gooien. Om precies te zijn moest het meisje links van mij die fles opvangen. Maar het was nogal een doos dus kreeg ze die fles tegen haar lip aan, en bloeden. En die gitarist doet zijn duim omhoog en kijkt haar zo vragend aan en zei schudden. Dus hij komt van het podium af en dat meisje wordt mee backstage genomen. We lachten ons kapot. Ze moest nog bijna huilen ook, maar wij hadden zoiets van ja wij willen ook wel een fles tegen onze harses als we daarna backstage mogen hahaha.
Daarna naar de band
Kaizers orchestra
Deze band was geweldig grappig, ze zongen in het Noors dialect. En daarbij maakte ze gebruik van zelf gemaakt instrumenten, ik heb me ook kapot gelachen want het zag er vaak niet erg charmant uit. Op het orgel stond een lamp en een foto van grootmoeder, en allemaal van dat soort rare taferelen speelde zich af tijdens het optreden. Als je ze een keer kunt zien moet je zeker die kans grijpen:
www.farmenas.com/englishFarm/kaizers_orchestra.htm
Toen hebben we nog een coverband gezien van deep purple
Purple rainbow
Deze band was ook van hoog niveau, de gitarist was bijzonder goed, en ook leuk om te weten, zijn gezicht was precies Axl´s alleen zijn haar was anders haha. Ze hadden een vrouwelijke zangeres, en dat vond ik persoonlijk erg origineel. Ook echt 1 van de toppertjes
Tot slot
Within Temptation
Deze band was ruim 20 minuten te laat op, maar goed. Ik vond de stem wonderbaarlijk mooi, alleen de band zelf was vrij softie naar mijn mening. Van de Nederlandse Gothicbands: Autumn, After forever en dan deze, zal deze bij mij op de laatste plaats komen. Ze waren niet slecht, maar ik zie graag wat meer power in gothicbands.
Nou dit was mijn revieuw die een beetje te lang is geworden maar goed…
«
Laatste verandering: 11 September 2003, 11:42:11 door Kiki
»
Kiki
On a mission....
Administrator
YaBB God
«
Antwoord #19 Gepost op:
11 September 2003, 11:42:41 »
Pukkelpop 2003 door Mr. Buckethead:
Citaat van: Mr. Buckethead op 03 September 2003, 15:21:22
FF verslag geschreven:
Dag1:
The All American Rejects: Leuk Punk Bandje best al veeel sfeer voor een opener. Kende er niet veel van maar ze boeiden mij.
Alien Ant Farm: Verschrikkelijk slecht, de bassist is de grootste debiel ooit. En het publiek zat gewoon op Smooth Criminal te wachten (wat het enigste nummer was dat klonk.) Op het einde was er nog een klein muzikaal stukje van Angel Of Death van Slayer waarom weet ik niet, het was wel tof!
The Mad Caddies: Zaaaliiiig! Super sfeer, gitarist of bassist heeft wel ff naakt rondgelopen, meisjes vonden het fijn .. de rest niet. Geweldige sfeer wel, veeel stof waardoor je zwart uit de pit kwam.
Reel Big Fish: Het hoogtepunt van die dag wel, Ska heeft mij nooit echt aangesproken, maar de sfeer was op zijn hoogtepunt die dag. Op het einde een immense Circle Pit rond de Geluids/Licht toren.
Dag 2:
Cave In: Gehoord van vanachter op de weide, veel oude hardcore nummers die kwa kwaliteit boven de nieuwe nummers heeel hoog bovenuit steken.
Peter Pan Speedrock: Mooi gitaarspel, ze kregen het publiek wel niet zo mee, waarschijnlijk door het feit dat we dat nederlands accent niet echt verstaan.
Poison The Well: Zalige hardcore groep, harde pit zoals verwacht. Perfect optreden
The Vandals: Sloegen wat tegen, had veel meer verwachte ben dan ook in de helft van het optreden weggegaan
AFI: (Volgens iedereen) Super optreden
Foo Fighters: (heb AFI niet gezien omdat ik hier wou goed staan) Volgens mij het hoogtepunt van Pukkelpop sfeeer zat er helemaal in. Iedereen rockte goed mee en het was een mooi moment als we Tired Of You kregen te horen met regen erbij.
Dag 3:
InMe: Mooie opener, sterke zang en mooie schreeuwen. Goed gitaarspel een dikke pluim voor deze opkomende band.
Adema: BOOORRIIIING wat wil je een Korn Rip Off kan niet goed zijn
Billy Talent: Heb er nog geen volledig liedje gestaan … zegt genoeg
Pennywise: Saai, stonden er wat tegen hun goesting, vonden het nodig Nirvana te covere terwijl ze zelf genoeg debiele liedjes hebben
Sum 41: Echt goed, verwachte er wat matigs van maar het was echt prachtig, kregen Master Of Puppets Solo erboven op Machtig gewoon
Heideroosjes: Afsluiter op Skate Stage, gewoon AF goede sfeer zoals we altijd gewoon zijn van deze band
Nog naar Limp Bizkit gaan zien van vanachter: klonk goed, had veel minder verwacht, ze zijn wel 15 minute te vroeg gestopt nadat Fred Durst bier naar zijn hoofd kreeg.
Kiki
On a mission....
Administrator
YaBB God
«
Antwoord #20 Gepost op:
11 September 2003, 11:45:34 »
Green Lizard door hoe kan het anders
Green_Lizard
Citaat van: Green_Lizard op 24 Oktober 2002, 21:05:20
Ik heb ze in de vakantie in Enschede gezien...hierbij een kleine recensie voor mensen die willen gaan...
Kleine zaal, weinig mensen ergens op het universiteitsterrein...
dat was het. Tijdens het enigzins saaie voorprogramma zijn een maat en ik aan de bar gaan hangen en hebben iets teveel van het goudkleurige vocht met het witte kraagje genoten...Voordeel was dat we al wel snel bekenden van het barpersoneel waren en dus bier kregen...
Maar goed tijdens het concert begon mijn blaas toch enigzins op te spelen waarna ik even de sanitaire gebruiksruimte boven de zaal verkoos. Gelukkig miste ik maar 1 nummer, het was een erg kort concert (vond ik)...
Genoeg over de toestand van mijn lichaam en geest, over naar Green Lizard...Nou ja het was goed niet super maar wel goed...Ik heb de nieuwe CD Newborn nog niet... (inderdaad erg schandalig ja) maar de nummers die ze van die plaat speelden vond ik erg op elkaar lijken...Nouja ze speelden ook nog een toegift (met o.a. Turn Around en Cielito Lilindo) en Remi vergat 1 keer zijn tekst....Gewoon toffe show dus....
Het publiek was al weinig en ook nog eens niet aktief...Ik stond vooraan het podium en toen ik links van me keek hoopte ik dat ze nooit doorbreken...Daar stond namelijk de gemiddelde Di-Rect-aanhang bewegingsloos het hele concert Remi aan te staren en zich te ergeren aan die wilde pubers die doorachter tenminste iets van aktie in de zaal gooiden...
Na afloop nog meer bier gedronken, setlist meegekregen, handtekening van ALLE bandleden op mijn T-shirt en toen was het uit met de pret en gingen we weer naar huis...
Ze zijn nog steeds erg klein....
en lenny, racoon is best wel leuk hoor...
easselt
It's HERBIE!
YaBB God
Geslacht:
This persons picture is too sexy to display
Radiohead in Ahoy
«
Antwoord #21 Gepost op:
07 November 2003, 16:25:33 »
Donderdagavond 6/11/2003 was t dan zover: ik mocht voor de 3e keer Muse gaan aanschouwen. Eerder had ik ze al gezien op Pinkpop en Lowlands. Toen waren ze al erg goed, dus eigenlijk kon het moeilijk beter worden.
Als voorprogramma speelde Cave In, beetje eentonig repetoir wat pas een beetje interressant werd toen de bassist op een lieflijke manier zich met de zangpartij begon te bemoeien. Na een half uur was de 4-mans-formatie klaar en dat was ook eigenlijk lang zat. Het wachten was dus op de hoofdact.
Uiteraard zoals het hoor fashionably late (15 minuten) kwamen de 3 Muse-ikanten.
Ze begonnen volgens mijn verwachting met de intro van het laatste album gelijk gevolgd door de 2e track van dat zelfde album "Apocolypse Please" (song over het einde van de wereld uit het oogpunt van een gelovig iemand). Lekker mysterieus liedje die niet zou misstaan in een Kubrick-film.
Over het geheel was de speellijst lekker afwisselend met "ouder" materiaal en veel van het nieuwe album "Absolution".
Liedjes die de revue passeerden voor zover ik het kan herinneren: New Born, Bliz, Muscle Museum, Plug in baby, Absolution, Apocolypse Please, Stockholm Syndrom, Time is Running out, Feeling good, Space Dementia e.v.a.
Goed opgezet podium met 2 grote schermen aan de zijkant waar voornamelijk de bandleden op te zien waren en drieluik achter de drummer waar veel visuele affecten en filmmateriaal op werd afgespeeld, veel spacy beelden. Goed voor mekaar.
Ergens lat in het concert lieten ze nog een bende zwarte ballonnetjes los waar me het publiek zich moest en deed vermaken. Sommigen namen ze zelfs mee voor thuis (wow, wat een collectorsitem)
Opvallende dingetje: het orgel/piana/synthezeizer geval was zo gemaakt dat het net zo reageerde op de toetsaanslagen als het instrument waarmee de mens probeerde te communiceren in de film: Close encounters of the 3rd kind; dus met veel lampies zak moar zegguh.
Uiteraard was er een encore. Deze keer met 2 tracks waarvan ik alleen de laatste heb onthouden: Stockholm Syndrom; heerlijk nummer. En toen kwamen de welbekende grote witte balonnen met in sommigen daarvan de evenbekende snippers die na het knappen van die ballonen wijd verspreid werden over het publiek (ook voor sommigen waren dit wannahaves).
Niet echt een lang concert, maar wel zat nummers.
Zoals velen wel doen in reviews doe ik niet: ik ga het niet over de kleding hebben. Lekker belangrijk.
Enig minpuntje: uiteraard ging net de langste persoon uit het publiek vlak voor me staan en tot overmaat van ramp had ie het ook nog naar zijn zin wat resulteerde in enthausiast springen. Maar na wat tactische manouvres wist ik weer een
plek te bemachtigen waar het uitzicht weer was zoals gewenst.
Tjeu, Evert
"If there's a rock and roll heaven then you know they've got a hell of a band ..."
axlgnr25
Logged in 4 good
YaBB God
«
Antwoord #22 Gepost op:
11 November 2003, 11:12:47 »
Review : Life Of Agony
Datum : Dinsdag 04-11-2003
Plaats/Zaal : Utrecht (Tivoli)
Jah, wat zal ik eens zeggen. Ik kende de band helemaal niet ben meegesleept door een vriendin van mij (samen met nog een andere vriend de beruchte Skullder uit Delft) Hey, Aars beter ga je mee naar Life Of Agony zei ze door de foon....dus ik had zoiets van, jaskool alleen ken ik de band nog niet enzo. Geen probleem : deed mijn pc aan starte mijn grote vriend KaZaa op en downloade paar nummertjes, ok chill.....ik kocht dus 1 kaartje..nou wij met zn 3en naar Utrecht (lekker roken in Niet rokers trein ! stoer he ! ja ik vind mezelf echt stoer !)
Nou na 3 kwartier te hebben gezeten in de Inter City kwamen we aan in Utrecht, ff junkies gekeken en gelachen en uiteindelijk naar Tivoli gelopen, (kleine 10 minuten lopen) wij naar binnen, ff bier gehaald ff naar de plee gegaan, en toen voorprogramma checken (waren 2 bands Breed 77 en Fony) de 2e band was wel goed, de 1e niet....naja na 4 uur ofzo (zo leek het voor mijn gevoel) kwam Life Of Agony...en godver wat een pit zeg.....haha. Speelden lekker strak, goede interactie met het publiek, was een combi van Metal en Grunge soort van, paar goede nummers : My Mind Is Dangourus, Heroin Dreams, die moet je maar ff d/l
Naja toen was het afgelopen en we gingen naar huis,
Tot de volgende keer !
offtopic arsz [fanmail to inbox]
Tag
De sterkste schakel, beste muzieksmaak en liefste lid 2003
YaBB God
creature of the night
«
Antwoord #23 Gepost op:
29 December 2003, 21:24:18 »
Review :
La Doors
Datum :
28/12/03
Plaats/Zaal :
Hoogland in de Noot
Waar zal ik eens beginnen, dit was gewoon helemaal te gek.
Ik kwam samen met mijn moeder rond kwart of 8 aan in hoogland. Eerst even een drankje genuttigd. En al snel kwam Robbert ook (Rocket Guns). We zijn toen maar naar voren gelopen. De noot is een heel klein rockcafé, dus we stonden eerst in het midden, en zijn toen maar rechts voor bij het podium gaan staan. Rond 10 over 9 kwamen de jongens van de La doors dan op. Ze speelde weer geweldig, zoals altijd
.
Ik heb vanalles voorbij horen komen onder andere
Light my fire
alabama song
love her madley
the end
riders on the storm
break on through
En nog veel meer. Het optreden bestond uit 2 delen, met een pauze. Tijdens de pauze hebben we een cd van de band gekocht, ik heb toen meteen het kaartje wat ik voor de band had gemaakt aan die verkoper gegeven, want hij hoorde bij de stagecrew. En toen gebeurde hetgene wat ik juist niet wilde wat zou gebeuren
, hij legde het kaartje op het podium neer. Dus toen toen de La Doors weer opkwamen zag zanger Nigel Feist het kaartje liggen en opende het
. Ik wilde dus wel door de grond gaan
. En hij begon het voor te lezen, maar zei woorden op die ik niet had geschreven iets in de richting van: Thanks for the great music, and now please fuck off.
Hij had ook nog door dat het kaartje van mij af kwam net als de rest van de band, dus toen stond ik al helemaal in the picture
, echt verschrikkelijk. Maar ze vonden het wel erg leuk gelukkig, daar ging het ook om.
Ze speelde weer verder, en tijdens de alabama song pakte hij een fles Jack daniels. Ik kreeg als eerste de fles
. Hij las ergens tussendoor nog een gedicht voor van Jim Morrison, echt prachtig. Eens kijken of ik ook ergens dat boekje kan vinden. Tijdens Light my fire deelde Nigel Feist sterretjes uit en toen kreeg ik ook nog een sterretje. Het was echt een topavond, die ik niet had willen missen, ook al had ik ze al 2 keer gezien
Ik vind het echt jammer dat ze ermee stoppen
This is the end.....my only friend....
«
Laatste verandering: 29 December 2003, 21:27:21 door tag
»
angel to the left of me
devil to the right of me
I'll make them both jasmine tea
Tag
De sterkste schakel, beste muzieksmaak en liefste lid 2003
YaBB God
creature of the night
«
Antwoord #24 Gepost op:
11 Februari 2004, 19:14:31 »
Review:
The darkness
Datum:
dinsdag 10 februari 2004
Plaats/zaal:
Amsterdam in de Melkweg
Rond kwart voor 7 gingen mijn moeder en ik richting Amsterdam, eenmaal aangekomen op zoek naar een parkeergagrage, waar we al snel waren aangekomen. Toen naar de melkweg waar we met Robbert (rocket guns) hadden afgesproken. Eenmaal binnen aangekomen hadden we ons al snel een plekje op het balkon weten te bemachtigen, waar we de rest van de avond hebben gestaan. Rond 9 uur begon het voorprogramma:
[shadow=red,left,300]The wildhearts[/shadow]
Deze band had een paar zeer uiteenlopende muzikanten, wat er wel grappig uitzag: Een zanger met dreads, een kale bassist, een drummer met lang dun haar en dan een gitarist met een klein beetje haar. Muzikaal gezien vond ik het niet echt bijzonder, de jongens waren wel goed, maar het was qua sound precies good charlotte, alleen dan iets minder irritant. Ze hadden er wel grappige nummers tussen zitten, en op sommige stukjes konden ze er aardig op los rossen.
Rond 10 uur begon dan de geweldige band waar we voor waren gekomen:
The Darkness
Er hing een groot wit doek, die op het moment dat de eerste gitaarslagen begonnen naar beneden viel. Ze begonnen met het alleen muzikaal nummer: [shadow=red,left,300]bareback[/shadow]
Dit nummer is een muzikaal hoogstandje, het doet denken aan eruption van van halen, alleen dan met de hele band, en wat minder gecompliceerd. Daarna volgde 1 van de geweldige praatjes van Justin Hawkins, hij heeft echt een geweldig gevoel voor humor
. En daarop speelde ze [shadow=red,left,300]black shuck[/shadow]
De verdere setlist bestond uit de nummers: (niet in een juiste speelvolgorde)
[shadow=red,left,300]growing on me
the best of me
makin' out
love is only a feeling
psychical sex
get your hands of my woman motherfucker
givin' up
stuck in a rut
friday night
I believe in a thing called love
love on the rocks with no ice
[/shadow]
Justin Hawkins is een echt showmaker, tussen de nummers door houdt hij praatjes, en zijn lichaamstaal is ook erg grappig. Hij draagt broekjes waar hij bij wijze van spreken zo zou uit kunnen knappen, en pakjes die spontaan op je lachspieren werken, zoals bijvoorbeeld het pakje met de duivelsstaart. De rest van de band is niet half zo opvallend als de heer Hawkins himself
. Tijdens love on the rocks ging Justin op de schouders van zijn tourmanager door het publiek, terwijl hij een geweldig strakke gitaarsolo speelde. Daarna kon hij ook niet meer stuk bij het publiek. Er werd tijdens love on the rocks ook nog een stukje door de band gespeeld wat erg verwant was aan we will rock you van queen waarop het publiek spontaan we will we will rock you begon te zingen. De band vond dit niet echt leuk, maar ze loste het op een leuke manier op. Justin speelde de solo van we will rock you, en toen zei hij iets van: o right now it's enough. Hij had het publiek aardig in zijn greep want ze stopten er daarna ook meteen mee. Wat een showmaker
voor foto's zie:
www.thedarknessrock.nl
Nou ik heb weer een leuk avondje achter de rug, en ik kan jullie allen aanraden om als je de kans krijgt deze band zeker eens te gaan aanschouwen!! Ze zijn echt wonderbaarlijk goed.
Nou meer heb ik er niet aan toe te voegen, tot de volgende X
«
Laatste verandering: 11 Februari 2004, 19:19:47 door tag
»
angel to the left of me
devil to the right of me
I'll make them both jasmine tea
Hell
Don't Fear Reverend Hell Is Here!
YaBB God
THE FLUGELQUEEN
«
Antwoord #25 Gepost op:
14 Februari 2004, 11:36:30 »
vrijdag 13 februari, Untamed!
Tag en ik kwamen aan rond 9 uur in een tent (ben ff de naam kwijt) in Zoetermeer. Daar kregen wij een
zeer warm welkom
van onze Untamed/DD leden. Al snel bevonden we ons aan de bar in afwachting van Untamed. Tegen 10 uur kwamen ze dan eindelijk op het podium. Helaas moesten ze als eerste spelen dus er waren nog niet heel veel mensen. Dit mocht de pret niet drukken!!! Untamed speelde heel erg goed. Rene begon gelijk met een strakke solo waar onze bek van open viel!
Ergens rond het vierde nummer waren wij zo onder de indruk dat een string niet achterwege kon blijven. Ik besloot dan ook om mijn string te gooien (een schone). Roman leek hier even van zijn stuk gebracht hij werd een beetje rood
. En besloot de string maar ver naar achteren te trappen. Zelfs toen Rexz nog zei doe die string op je kop reageerde die niet. Beetje jammer!!
Al met al waren we zeer onder de indruk van untamed. Daarna vonden we het nodig om ff te mac-en. En eenmaal thuis aangekomen ff nog een gnr dvd zitten kijken.
Jongens bedankt voor de leuke avond!!!!!
Tag en Hell
«
Laatste verandering: 14 Februari 2004, 11:37:54 door Hell
»
Reverend Hell: " when you think hell is a pitstop remember it will change your life, believe in our magical way of life go for the innocent religion "
billie joe
YaBB God
Where you go you know I'll be there
«
Antwoord #26 Gepost op:
14 Februari 2004, 14:34:43 »
NATUURLIJK was motherfucker koekje van de partij,,,en hoe!!hij kwam dan wel pas halverwege t optreden binnen maar hij liet wel meteen van zich horen!!
Nee maar sjerieus, untamed is egt de gekste!!t optreden (van wat ik mee gekregen heb) was egt ekstreem sexy!!roman zong zodat ik helemaal histig werd, en skullder en danny bespeelden hun instrumenten dat me tepels helemaal hard werden!!
Alleen mensen,laat je door roman niet lokken met smoesjes van "jaa ik zet je op de gastenlijst"...want da klopt nie!
2 April,,,ik ben van de partij in Zeist gasten!!
One light, one mind, flashin' in the dark, blinded by the silence of a thousand broken hearts
pretty_tied_up
Jr. Member
No one's gonna mess with my head no more
Review 21 juni 2004 Metallica
«
Antwoord #27 Gepost op:
22 Juni 2004, 02:16:08 »
Citaat van: Lenny op 18 Juni 2004, 20:11:55
Ik ga zelf niet naar Metallica, maar ik hoorde dat ze maar een uurtje spelen...(net als Slipknot en KoRn) weet iemand of dit waar is...Kan het me eigenlijk niet voorstellen, dat zou werkelijk belachelijk zijn..
Helaas speelde tellica maar 3 kwartier dus hebben jullie dan ook niets gemist.
Of nee tog niet
was natuurlijk wel weer super!!!!
Slipknot kwam wat moeizaam op gang omdat de vocals niet echt over kwamen de eerste 2 nummers,
Ook niet echt mijn smaak dus hebben we ons daar maar bij neer gelecht, was allang blij dat hun opende daardoor was de opbou bijzonder goed.
Korn begon gelijk goed.toen ze later nog een metallica nr. deden kon het helemaal niet meer stuk.
Dan Metallica super die outjes zijn nog lang niet ver sle ten.
veel oude nummers laten horen.en ook wat ze niet zo vaakspelen.
m'n laatste kaartje wat ik nog over had verkocht aan een heel rustig lief jongetje dacht ik, die ging later helemaal los in een pit .
ps. was wel 1 veld + een ov.pitt
hmm nu 2:15 straks weer werken om 8uur dus laat het hier maar ff bij
vers leten versleten ??
«
Laatste verandering: 22 Juni 2004, 02:28:42 door pretty_tied_up
»
I can't tell you she's the right one
Hell
Don't Fear Reverend Hell Is Here!
YaBB God
THE FLUGELQUEEN
Re:21 juni Metallica
«
Antwoord #28 Gepost op:
23 Juni 2004, 19:06:34 »
Nou ik was dus ook bij Metallica. Vond het voorprogramma met Slipknot en Korn iets minder. Maar er was wel sensatie genoeg met die gozer die van de tweede ring zo 10 meter naar beneden lazerde.
Rond een uurtje of 9 begon Metallica en ze hebben dik 2,5 uur gespeeld. Was een hele goeie show deden veel goude ouden en heb me top vermaakt ondanks me gekneusde ribben! Ze speelden o.a leper messiah, Creeping death, Blackened, Master of puppets, Wherever i may roam, Enter sandman, Sad but true, St anger, Nothing else matters en nog vele andere waar ik ff niet op kan komen. Maar echt een ontzettende goeie show volgende keer ga ik zeker weer. Metallica heeft weer eens bewezen aan de top te staan!!!
Metal up your ass!!!!!!
Helly
Reverend Hell: " when you think hell is a pitstop remember it will change your life, believe in our magical way of life go for the innocent religion "
Bos
Fat N Ugly
YaBB God
-Bos-
Wacken
«
Antwoord #29 Gepost op:
08 Augustus 2004, 16:31:23 »
Ik ben afgelopen weekend naar Wacken Open Air in duitsland geweest, alleen zijn we jammer genoeg een dag later aangekomen omdat we panne kregen met de auto en dat eerst moesten oplossen (zelfs nog bij een tankstation op de parkeerplaats geslapen omdat we moesten wachten totdat de garages weer open waren.) We waren gelukkig nog op tijd om Dio te zien optreden, en dat deedt hij bijzonder goed, misschien wel een beetje teveel op de automatische piloot....
Gisteren (in de badende zon): Anthrax (spelen altijd goed, zanger zat zelf ook nog tussen het publiek), Helloween(tsja misschien door dat duitse gereutel minder, maar toch wel aardig), After Forever (gewoon goed, beste nederlandse band), Nevermore (goed), Children of Bodom (tegenvallend, maar afgezien dat ik er niets aan voed deden ze hun ding wel strak), Hypocrisy (lekkere teringherrie maar omdat we s'morgens voor de files weg wilden niet veel van gezien) en de uitsmijter Saxon! Die oudjes kunnen een flink feest bouwen, Saxon was voor mij echt de topper van het festival.
-Ik weet nog niet of ik volgend jaar weer heen ga, vorig jaar beviel mij graspop eigenlijk beter, maar omdat die tegelijk met de TT-race viel dit jaar zijn we naar Wacken gegaan. Ik hoop ook dat er weer een volwaardig Dynamo komt. Opstelling van het veld is op wacken ook een beetje apart, als je een beetje aan de kant van een veld staat hoor je twee podia door elkaar heen.
[......] vul hier uw naam in en maak kans op een jaar lang gebakken lucht.
Pagina's:
1
[
2
]
3
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------
Algemeen