Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
09 September 2010, 13:05:29
Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren
Nieuws:

+  Dutch Democracy
|-+  Algemeen
| |-+  Velvet Revolver (Moderator: reckless)
| | |-+  Matt en Slash helemaal nog niet zo negatief over Axl
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 Omlaag Print
Auteur Topic: Matt en Slash helemaal nog niet zo negatief over Axl  (gelezen 4102 keer)
axla
Sr. Member

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #15 Gepost op: 31 Juli 2008, 19:38:06 »

laten we er op houwen dat axl behoorlijk genaait is door slash. slash schijnt muziek van guns n roses voor slash snekepit gebruikt te hebben. terwel de afspraak was dat ze nog 1 album uit zouden brengen.dus rede genoeg voor axl om te zeggen dat slash in zijn reet zit. Wink Grin
joop
Full Member

Geslacht: Man

« Antwoord #16 Gepost op: 31 Juli 2008, 20:53:15 »

oke, weten we dat ook weer Wink

2-7-2006 nijmegen
reckless
Kiki's other Hero!
Global Moderator
YaBB God

Messin' With The Kid

« Antwoord #17 Gepost op: 01 Augustus 2008, 08:53:39 »

je hoort hem nooit over duff of matt praten
''In March 2006 Rose's lawyer released the following statement: "In October of 2005 Slash made an unannounced 5:30 AM visit to Axl Rose's house. Not appearing to be under the influence, Slash came to inform Axl (about his new band Velvet Revolver) that:

'Duff was spineless,' 'Scott Weiland was a fraud,' that he 'hates Matt Sorum'

and that in this ongoing war, contest or whatever anyone wants to call it that Slash has waged against Axl for the better part of 20 years, that Axl has proven himself 'the stronger''

''Yeah Cool'' http://www.youtube.com/watch?v=jWjWVj9nSmI

I think of myself as an intelligent, sensitive human being with the soul of a clown which always forces me to blow it at the most important moments.

Jim Morrison
Ramones
Newbie
*

Was here before 4 years ago!

« Antwoord #18 Gepost op: 01 Augustus 2008, 15:12:25 »

Of het is allemaal 1 groot toneelspel, of ze vergeven elkaar onderling gemakkelijk.
Ik weet bijv nog dat Axl, Izzy in 92/93 altijd enorm de grond inboorde, echt vies hard... en dat ze nu vervolgens weer vrolijk het podium delen.  Undecided
En ik vraag me af of Slash muziek van Guns gebruikt heeft  voor z'n Snakepit album. Axl had die nummers toch nooit goed gekeurd en de teksten zijn bijna allemaal van Eric Dover.

Axl moet gewoon doorgaan met wat hij doet, alleen hopen dat z'n muzikanten niet weglopen na al dat wachten (Touren misschien?)en Slash en Co moeten snel een nieuwe zanger zoeken.
Want laten we eerlijk zijn, de oude samenstelling zou ook niet meer zijn wat het geweest is, Axl wil niet terug naar basic en Slash gaat die nieuwe Guns songs echt niet spelen, lijkt mij.
joop
Full Member

« Antwoord #19 Gepost op: 01 Augustus 2008, 18:54:28 »

als het al toneelspel is dan duurt het wel erg lang,en ik geloof ook niet dat slash nummers zou gebruiken voor snakepit,de oude formatie weer bij elkaar en weer optreden zou ik(en ik denk velen met mij)heel blij maken.
ik weet dat het nooit zal gebeuren maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit

2-7-2006 nijmegen
axla
Sr. Member

« Antwoord #20 Gepost op: 01 Augustus 2008, 19:50:57 »

zou echt heel cool zijn als dat ooit gebeurde.axl Zegt wel vaker grove dingen. ook naar zijn fans.maar dat doet slash ook. ik had bij velvet revolver een gunsn roses shirt aan met axl er op. slash had een shirt aan met een teks er op. die was i not tolking wid alsols. vertaald ik praat niet met klootzakken. toen hij mijn shit zag. wees hij naar zijn eigen shirt.en keek mij aan met zo n blik. ik meen dit. dus dat zegt voor mij genoeg. dat hij axl ook nog haat.ik denk dat er ook nog een stuk jaloers hijt bij zit naar axl toe.
axl heeft meer sukses als slash. ook al heeft hij 14 jaar geen album uit gebracht. slash speeld voor kleine zalen en festivals. axl voor stadions en festivals. bij axl zijn de conseten meestal uit verkocht. bij slash was dat helaas meestal niet het geval. scott werd ook afgebrand door het gunners volk en dat sort dingen komen voor hun hard aan. slash kan dit heel moeilijk aksepteren. hij is een ego tripper net zo als axl. Wink
Hannibal
Newbie
*

Guns n' Fuckin' Roses

« Antwoord #21 Gepost op: 05 Augustus 2008, 10:21:53 »

Ik hou van Guns n' Roses maar axl is en blijft gewoon een ettertje. Zo iemand heb je graag in je team maar ook graag eruit.
En ooit zullen ze wel samen spelen heb maar geen schrik. al duurt het nog 30 jaar maar ooit komt er een tijd dat oude rockers terug willen naar de roots.

You wanna the best, You've got the best, From Lommel HANNIBAL
joop
Full Member

« Antwoord #22 Gepost op: 09 Augustus 2008, 17:07:12 »

nou vraag ik mij af dat als axl uit guns n roses was gestapt ipv slash, matt en duff en hun 3en waren onder de naam van guns n roses door gegaan hoe had het er dan uit gezien.

2-7-2006 nijmegen
axla
Sr. Member

« Antwoord #23 Gepost op: 10 Augustus 2008, 11:59:12 »

ja ik denk dat ze dat ook met scott weiland in zee waren gegaan. dan was het guns n roses geweest in de plaats van velvet revolver. dan was het ook fout gegaan met scott. dus geen verschil eigelijk. axl was gewoon onder zijn eigen naam gaan optreden. het is maar een naam he en die nummers van guns n roses zijn ook van axl. ze hadden ook ruzie van wie die nummers eigelijk waren. toen heeft axl alles gekocht van hun. dus wat er ook gebeurt was. er is geen verschil. behalve als axl in 1991 uit guns n roses was gestapt. wat hij ook eigelijk wilde. dan had je een heel ander verhaal gehad. maar goed dat is helaas niet gebeurt en de tijd kan je niet terug draaien.
chinese illusion
Jr. Member
**

welcome to my illusions

« Antwoord #24 Gepost op: 11 Augustus 2008, 22:38:01 »

hij had alleen de naam guns n roses gekocht en niet de nr's
daarom heeft hij met de nieuwe band ook bijna steeds dezelfde set gespeeld al die jaren.
voor bepaalde nr's moet hij namelijk de oude bandleden betalen zodra hij ze live speelt en dat wil hij niet.
Ramones
Newbie
*

Was here before 4 years ago!

« Antwoord #25 Gepost op: 18 Augustus 2008, 21:56:56 »

Klopt! Alle nr's van Appetite en Lies kan hij vrij spelen, andersom Velvet Revolver en Adlers Appetite ook. Voor de Use your illusion moeten ze elkaar betalen.

En ik denk dat als Axl was opgestapt, Duff, Slash enz, zeker niet met Weiland in zee waren gegaan. Het had toch zeker een zanger moeten zijn, die een beetje kon kreizen en meerdere octaven kon halen.
axla
Sr. Member

« Antwoord #26 Gepost op: 19 Augustus 2008, 23:26:09 »

hoe je het verhaal ook wend en keert. het is gebeurt. ze zijn wel met weiland in zee gegaan en axl is ook nog steets zijn stem kwijt. je kan helaas er niets meer aan veranderen. ik denk soms dat axl het ook anders had gewild. dat hij gewoon zijn stem nog had en meschien nog met slash en co was geweest. geloof me  als oud guns n roses het over zouden mogen doen. dat ze het heel anders zouden aanpakken. zeker axl rose. er zijn van die momenten dat ik denk. was axl maar in 1991 uit guns n roses gestapt. was axl even goed gek geworden meschien. maar hij had wel zijn stem nog gehad.dat vind ik eigelijk het ergste van dit verhaal.axl heeft een gruwelijke prijs er voor betaald.zijn stem kwijt raken is het allerergste wat axl rose kon over komen.vergeet dat niet.  Sad Cry
reckless
Kiki's other Hero!
Global Moderator
YaBB God

Messin' With The Kid

« Antwoord #27 Gepost op: 20 Augustus 2008, 06:56:56 »

en axl is ook nog steets zijn stem kwijt.

[youtube=425,350]qMOvq_JzlNI[/youtube]

''Yeah Cool'' http://www.youtube.com/watch?v=jWjWVj9nSmI

I think of myself as an intelligent, sensitive human being with the soul of a clown which always forces me to blow it at the most important moments.

Jim Morrison
Kiki
On a mission....
Administrator
YaBB God

« Antwoord #28 Gepost op: 20 Augustus 2008, 09:23:30 »

en axl is ook nog steets zijn stem kwijt.

[youtube=425,350]qMOvq_JzlNI[/youtube]

Thanx Koos!

@ axla: kom op zeg! ik weet dat je in Nijmegen genoten hebt van het concert, je schrijft dat je The Sequel goed vind...  ik heb in 2006 8 shows gezien van GN'R en ik denk dat menig zanger van welke band dan ook heel graag zijn  stem in zou leveren om het "kwijtgeraakte stemmetje van Axl"  zoals jij het noemt ervoor terug te krijgen hoor.
Jij blijft een beetje hangen in 2002 waar het een keer fout is gegaan, vergeet dat eens en begin opnieuw ok?  Wink

Unless your a hemmerhoid, get off my ass!
joop
Full Member

« Antwoord #29 Gepost op: 20 Augustus 2008, 18:48:35 »

ik vind het geweldig klinken Grin

2-7-2006 nijmegen
Pagina's: 1 [2] 3 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte